Pemilik syarikat Success Precession Wellbeing Ltd.

” Pada mulanya saya mendaftarkan diri saya ke Program Money & You® kerana inginkan anjakan dalam kewangan saya tapi apa yang saya peroleh lebih banyak dari itu! Kini, saya berada dalam 3 ‘Cashflow Quadrant’ yang berbeza. Apabila saya aplikasikan kunci penting dari program ini, saya dapat yang saya bertanggungjawab 100% atas diri dan kehidupan saya.

Saya adalah seorang doktor, dengan kerjaya dan kehidupan yang sangat sibuk serta tiada kebebasan untuk saya sebelum Program Money & You®. Selepas hadir ke program ini, saya berhenti kerja dan mula menceburi bidang yang saya minat dan cintakan, melihat bidang apa yang saya mahir dan bagaimana saya boleh mencipta enjin ekonomi daripadanya. Kemudian saya bekerja sendiri dan mulakan bisnes.

Hidup saya berubah secara mendadak selepas itu. Saya seorang doktor walaupun tidak bekerja sebagai doktor. Saya melakukan perubahan dalam kehidupan dan kesihatan orang keliling. Saya buat apa yang saya minat iaitu mengembara dan berbicara. Saya seorang usahawan kepada dua bisnes dalam Asia dan Eropah serta juga seorang pelabur.”